Често Задавани Въпроси > Теглене

Теглене

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси за всичко свързано с тегленето

Няколко от възможните причини за невъзможност за подаване на заявка за теглене са:

- Игралната ти сметка не е със статус „Верифициран“.Необходимо е да предоставиш снимки на документите, които нашият екип изисква.
- Имаш активен/активни бонуси. Необходимо е да изпълниш условията на своя активен бонус или да го премахнеш.
- Сумата на депозита ти не е била заложена поне веднъж. По общи правила и условия наAlphawin.bg, всички депозирани средства трябва да бъдат разиграни еднократно преди да заявиш теглене.
- Достигнал си максималната дневна сума за изплащане.

След като нашият екип оторизира заявеното от теб теглене чрез метод „Банкова карта“, започва да тече срок за обработка на трансакцията от страна на твоята банка-картоиздател.
Срокът за обработка на сумата по сметката от страна на банката-картоиздател е 5 работни банкови дни.
Имай предвид, че официалните празнични и почивни дни не са включени в този срок за обработка.

Възможните причини заявеното теб теглене да се проваля са независещи от Alphawin и са две:
- банката-картоиздател отказва осъществяване на трансакцията
- достигнал си установени от банката-картоиздател лимити за брой или стойност на трансакции за конкретен времеви период
Можеш да инициираш отново заявка за теглене чрез метода и картата, която заявка нашият екип да оторизира повторно, но не можем да гарантираме успешното преминаване на трансакцията.