Често Задавани Въпроси > Верификация

Верификация

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси за всичко свързано с процеса по Верификация

Верификационният процес е задължителен процес, през който всеки Потребител преминава.
Той се извършва съгласно законовите изисквания и разпоредби и е задължение в качеството ни на Организатор. Верификационният процес е процес, чрез който потвърждаваш въведените от теб данни при регистрация, както и при плащания.

За да верифицираш своята самоличност просто трябва да посетиш меню „Верификация на самоличност“ и да стартираш процеса по верификация на твоята самоличност.

Преди да стартираш със заснемането на своя документ, е необходимо да избереш какъв вид документ ще верифицираш. Можеш да избереш между следните видове: лична карта, СУМПС или паспорт.

Имай предвид, че след изпълнение на стъпките за заснемане е възможно верификацията на самоличността ти да отнеме няколко минутки в случай че е успешна.
Можеш да следиш статуса на своята игрална сметка в меню „Верификация“. Когато е успешна, статусът на игралната ти сметка ще бъде „Верифициран“.

Имай предвид, че при депозит с банкова карта, ще бъде необходимо същата да бъде верифицирана, за да можеш да използваш своята игрална сметка пълноценно.

Необходимо е да заснемеш двустранно банковата си карта, закривайки средните 8 цифри на номера на картата, както и CVV кода от задната страна на пластиката.

Останалата информация от пластиката трябва да бъде видима, ясна и четлива.

Можеш да прикачиш снимките чрез меню „Верификация“ в профила ти или ги изпрати на support@alphawin.bg чрез регистрираната в игралната ти сметка електронна поща.
За да прикачиш успешно снимка, е необходимо тя да бъде в JPEG, JPG или PNG формат, не по-голяма от 5 MB.