Често Задавани Въпроси > Регистрация и Активация
Регистрация и Активация
Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси за всичко свързано с игралната Ви сметкаЗа да стартираш процеса по регистрация е необходимо да изпълниш всички стъпки в регистрационната форма, както следва:
СТЪПКА 1:
Необходимо е да създадеш своето уникално потребителско име.То трябва да съдържа минимум 6 символа и да бъде въведено на латиница.
Електронната поща, която желаеш да използваш трябва да е уникална и да не фигурира в игралната сметка на съществуващ потребител.
Необходимо е мобилният телефонен номер, който въвеждаш в регистрацията си да е уникален и да не фигурира в игралната сметка на съществуващ потребител.
Паролата ти трябва дасъдържа поне 8 символа и поне 1 главна буква.Съхранявай добре своята парола, не я разкривай пред трети лица и я променяй периодично.
СТЪПКА 2:
Необходимо е да въведеш своето собствено име, фамилия и единен граждански номер.
За да продължиш своята регистрация, е необходимо да декларираш дали си политическа личност или обвързано с такава лице. Преди натискане на бутона регистрация, е необходимо да потвърдиш, че приемаш Общите игрални условия и правила.
СТЪПКА 3:
След като преминеш стъпки 1 и 2, е необходимо да потвърдиш своята регистрация чрез линк, валиден 24 часа, който се съдържа в автоматичен активационен имейл, изпратен до твоята електронна поща. Активационният линк ще получиш до минути след приключване на регистрационния процес.
Започни своята регистарция ТУК
Ако въведеш грешно своята електронна пощата или не получаваш автоматичен активационен имейл, нашият отдел „Обслужване на клиенти“ ще ти съдейства.
Ако си забравил своята парола, просто заяви забравена парола от меню „Вход“ и ще ти изпратим електронно писмо с линк връзка към страница, където лесно можеш да създадеш нова парола. Този линк е валиден в продължение на 1 час.
Ако не успееш да промениш паролата си в този период, поискай нова смяна на парола от "Забравена парола" чрез меню "ВХОД" в сайта или се свържи с отдел "Обслужване на клиенти" за съдействие.
Паролата ти трябва да съдържа поне 8 символа и поне 1 главна буква. Съхранявай добре своята парола, не я разкривай пред трети лица и я променяй периодично.
Ако си забравил своята парола и не получаваш електронно писмо с линк връзка към страница, където лесно можеш да създадеш нова парола, свържи се с отдел „Обслужване на клиенти“ за съдействие.
Те ще ти предоставят временна парола за еднократен достъп до игралната ти сметка.
Имай предвид, че след успешен вход с еднократна парола, е необходимо мигновено да създадеш своята нова парола. Съхранявай добре своята парола, не я разкривай пред трети лица и я променяй периодично.
Ако си забравил своето потребителско име и не успяваш да достъпиш игралната си сметка, можеш да използваш своята електронна поща и своята парола, за да достъпиш успешно. В меню „Моят профил“ ще можеш да видиш своето потребителско име. Моля, имай предвид, че отдел „Обслужване на клиенти“ не може да ти предостави твоето потребителско име с оглед сигурността на твоите лични данни.
Ако си забравил своята електронна поща или нямаш достъп до нея, можем да я заменим с нова нерегистрирана електронна поща.
Необходимо да ни пишеш от нова, нерегистрирана електронна поща до support@alphawin.bg с прикачени двустранни снимки на документ за самоличност.
Писмото трябва да представлява молба в свободен текст за промяна на електронната поща в регистрацията ти.
Можеш да се свържеш с отдел „Обслужване на клиенти“ веднага след като извършиш стъпките, за да ускорят твоята заявка.
Твоята игрална сметка е замразена поради няколко неуспешни опита за вход от съображения за сигурност.
Необходимо е да не извършваш опити за вход в рамките на следващите 15 минути.
След изтичането им смени своята парола за вход и въведи данните отново.
Ако не успяваш – отдел „Обслужване на клиенти“ ще ти съдейства.
В меню „Моят профил“ се съдържат въведените от теб данни като потребителско име, електронна поща, име, фамилия, дата на раждане, адрес, държава, град, пощенски код, мобилен телефонен номер, преференции за комуникации.
Данните, които можеш да промениш по всяко време са твоят адрес и преференциите за комуникация.
Имай предвид, че тези преференции касаят маркетингови съобщения и комуникации.
Например: Ако избереш, че не желаеш да получаваш електронни писма, то това няма да окаже влияние към системните електронни писма
В меню „Моят профил“ > „История“ разполагаш с информация относно твоите входящи и изходящи, успешни и неуспешни финансови трансакции, залози и активност.
Можеш да посочиш конкретен желан от теб период, за да видиш информацията, която искаш.
AZIS: JUST LOVE